مشاوره و طراحی

در افست گرافیک؛ عملی کردن هیچ ایده ای غیر ممکن نیست!

تیم حرفه ای ما با در دست داشتن دامنه ی وسیعی از توانایی ها و ابزار الات طراحی می تواند ایده های شما را به حقیقت تبدیل کند در افست گرافیک ما باور داریم یک طراحی خلاق میتواند باعث رونق کسب و کار شما باشد.

اگر به تازگی شروع به فعالیت کرده اید به دنبال یک ست اداری هستید که بتواند نشان دهنده شخصیت سازمانی شما و یا شرکت شما باشد و یا به دنبال تغییرات در بسته بندی محصولات خود هستید، ما میتوانیم با یک تیم کاملا حرفه ای و خلاق در کنار شما باشیم.

خدمات طراحی افست گرافیک

کسب و کار خود را به تازه گی شروع کرده اید و به دنبال طرح خاصی از لوگو هستید که نشان دهنده شخصیت نام تجاری شما باشد؟

طراحی ست اداری

کارت ویزیت

سربرگ A4

سربرگ A5

یادداشت

پاکت A4

پاکت A5

پاکت در سایز دلخواه شما

طراحی بروشور

کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات، توضیحات محصول و … می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده محصولات به مصرف کننده به عنوان معرفی دقیق و یا راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ شامل اطلاعاتی است که به شما کمک می کند یک محصول را خریداری کنید. طراحی و رنگ آمیزی کاتالوگ باید به گونه‌ای باشد که مشتری حداقل یک بار بتواند به محصول مورد نظر فکر کند.

کاتالوگ با هدف معرفی کالا یا خدمات و جذب مشتریان و در جهت راهنمایی آنان منتشر می‌شود. با پیچیده تر شدن و تنوع محصولات در بازارهای تولیدی، به نظر می‌رسد کاتالوگ ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند. در این زمینه اگرچه فضای مجازی توسعه زیادی یافته و حتی گاهی کاتالوگ‌های مجازی و غیر چاپی نیز در این فضا منتشر می‌شوند، اما همچنان ماندگاری و در دسترس بودن یک نسخه چاپی و همراهی آن با فروشنده، از مزایای این نوع تبلیغات است.

همچنین نسخه‌های چاپی کاتالوگ ها، قابل حمل و کم حجم هستند و نیم نگاهی مفید و مختصر به تولیدات، محصولات و جایگاه تولید کننده دارند، از طرف دیگر برای امور بازاریابی و تبلیغات و معرفی تولیدات در محیط فروشگاه ها و نمایندگی ها نیز بسیار موثر هستند.

کارایی یک کاتالوگ به چگونگی فروش محصولات یا خدمات درون آن وابسته است. کاتالوگ باید طوری طراحی شود که برای خریدار مورد نظر، جذاب باشد. اگر انواع مختلفی از مخاطبین دارید، باید انواع مختلفی از طراحی‌ها انجام شود تا با خواسته‌ها و سلیقه ی همه ی مخاطبین مطابقت داشته باشد. تصمیم گیری درباره اندازه کاتالوگ با طراح گرافیک است. مقدار متن و تعداد تصاوير، خود تعیین کننده اندازه مناسب چاپ است و این کار مهم را طراح با توجه به اهداف و محتوای نوشتاری و بصری کاتالوگ تعیین می‌کند.

طراحی جعبه و بسته بندی

بسته بندی با کیفیت یک فروشنده خاموش
بسته بندی محصول چیست؟ طراحی بسته بندی محصول به ایجاد نمای خارجی یک محصول اشاره دارد. این شامل انتخاب در مواد و فرم و همچنین گرافیک، رنگ و فونت است که در بسته بندی، جعبه، قوطی، بطری یا هر نوع ظرف استفاده می شود.

مانند هر طراحی خوب، بسته بندی نیز داستانی را روایت می کند. این همچنین یک تجربه جذابی است که به کالای بسته بندی شده روح و احساس می بخشید و به معنای واقعی کلمه ما را از طریق بینایی، لمس و صدا درگیر می کند. همه این جزئیات به ما کمک می کند تا بفهمیم محصول محصور شده برای چه کاری است، چگونه باید استفاده شود، چه کسی باید از آن استفاده کند و شاید مهمتر از همه اینکه آیا باید کالایی را بخریم یا نه؟